Gabinet Psychoterapii
Paulina Gawłowska
psycholog, psychoterapeutka
edukatorka pozytywnej dyscypliny
Tel. 601 186 140
Swoją ofertę kieruję do osób dorosłych, jak również do dzieci i ich rodziców. Pracuję w nurcie poznawczo- behawioralnym, nurcie który obecnie niebywale się rozwija również w rozszerzeniu myśląc o terapiach Trzeciej fali. Potwierdzenie skuteczności prezentuje wiele badań zarówno polskich jak również światowych. W procesie spotkania pacjenta z terapeutą terapia jest szyta na miarę, jak dobrze dobrany garnitur. To pacjent wyznacza cel, do którego w terapii dąży.
Psychoterapia osób dorosłych
- które doświadczają stanów zaburzeń nastroju, depresji
- którym doświadczają zaburzeń lękowych, fobii, zespołu stresu pourazowego
- które cierpią na bezsenności, zaburzenia snu
- którym towarzyszy brak wiary, nadmierne wymagania
- które mają trudność z kontrolą emocji
- zaburzenia obsesyjno- kompulsyjne
Terapia dzieci i rodziców.
Dzieciom towarzyszę w przeżywanych trudnościach, pomagam w wyrażaniu emocji z nimi związanych oraz pokazuję i dostarczam umiejętności, które pozwalają sobie z nimi radzić. Wspieram dzieci z problemami w radzeniu sobie z emocjami, nieśmiałe i odczuwające lęk, prezentujące nieadekwatnie niską samoocenę oraz przeżywające trudne sytuacje życiowe. Pracuję również z dziećmi z dysharmoniami rozwojowymi nad rozwojem ich funkcji poznawczych (pamięć, uwaga, myślenie, percepcja).
W pracy z rodzicami szczególną uwagą obejmuje obszar kompetencji wychowawczych i szeroko pojętą psychoedukację.
Pomoc psychologiczną kieruję do dzieci które:
- mają problemy adaptacyjne w szkole, przedszkolu, w nawiązywaniu relacji rówieśniczych,
- przejawiają trudności emocjonalne, z kontrolą emocji,
- są nieśmiałe, odczuwają lęk, mają niską samoocenę
- doświadczające trudności rodzinnych ( rozstanie rodziców, strata bliskiej osoby)
- przejawiają trudności w funkcjonowaniu poznawczym ( trudności w koncentracji, pamięci)
Prowadzę również warsztaty dla rodziców dotyczące kompetencji rodzicielskich w oparciu o metodę Pozytywnej Dyscypliny.